067 408-30-40
Інформація
Пошук

Гарантія дитячих товарів

Як можна обміняти або повернути товар?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки вашого замовлення. Це право гарантоване Законом України "Про захист прав споживачів".


Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар і його упаковка не були пошкоджені, всі етикетки та ярлики на місці;
  • товар не був у користуванні:
  • відсутні сліди використання;
  • замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
  • товар поміщено в упаковку так само, як і під час отримання.


Як відправити заяву на повернення?

  • Ви можете надіслати нам листа на пошту [email protected] з темою "Повернення товару". Ми самостійно оформимо заявку на повернення;
  • звернутися за телефоном/вайбером 067 408 30 40.


Які товари НЕ підлягають поверненню/обміну

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:

  • м'які або надувні іграшки;
  • одяг для немовлят;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • подушки, ковдри;
  • спідня білизна, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
  • рукавички, рукавиці.

З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.


Брак і неналежна якість товару

Щоб оформити обмін/повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і надішліть його на пошту [email protected] з темою "Повернення, замовлення №...", або зверніться за телефоном/вайбером для фіксації звернення 067 408 30 40

Для обробки заявки на повернення/обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.

У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість товару або невідповідність замовленню, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Повернення/обмін відбувається через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані під час обробки заявки на повернення.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленню. Також зверніть увагу: обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати.


Оплата послуг доставки товарів, що повертаються

  • доставку та повернення товарів неналежної якості сплачує наш магазин.
  • доставку та повернення товарів належної якості що не підійшли за розміром, фасоном, кольором і т.п. оплачує покупець.


Порядок повернення грошей

Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад.

Під час оформлення повернення товару вам необхідно вказати номер банківської карти та ПІБ отримувача, на яку будуть зараховані грошові кошти

Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.